Feel Alive.

Termék keresés:

filozofia

DAIWA - Feel Alive.
 
Közel 60 év telt el a DAIWA 1958-as megalapítása óta. Eljött az idő a változásra, hogy vezető horgászcikk gyártóként rugalmasan reagáljunk az előttünk álló újabb évtizedek kihívásaira. Az a célunk, hogy a világon egyedülálló, műszaki szempontból legfejlettebb horgászfelszereléseket gyártsuk, magasra téve a lécet az iparág többi szereplője számára.

A DAIWA alapítója, Yoshio Matsui - aki maga is elkötelezett horgász – fő célja az elérhető legjobb minőségű horgászfelszerelés elkészítése volt. Filozófiája valósággá vált, miután megalapította a DAIWA vállalatot. Szenvedélyesen hitt abban, hogy a design, innováció és a kimagasló minőségű gyártás naggyá teszik majd a DAIWA nevet, ami egyet fog jelenteni a legjobb horgászfelszereléssel.
 
A DAIWA innovációk hosszú sora átszabta a horgászcikk gyártás mai képét és megteremtette azokat az alapokat, amire megújult erővel tovább építkezünk. Újításainak sora folytatódik, évről-évre világszínvonalú termékek mutatkoznak be és új funkciójú-stílusú horgászeszközök jelennek. Újra célunk felülmúlni a várakozásokat, ezért a DAIWA büszkén mutatta be új arculatát. Az új logó, azaz a "Vector DAIWA", egyenes és szögletes betűtípusa a DAIWA japán technológiájának precizitását és jövőbe mutató gondolkodásmódját szimbolizálja. "D-VEC" az új márkajel, az "innovatív vektorok" koncepciója alapján készült, a "Vector DAIWA" logó rövidítéseként. A DAIWA kezdőbetűjéből, a D-ből levezetve reflektál az eredeti gondolatok és innovatív design iránt nyughatatlan törekvésre. "Kihívás", "Eredetiség" és "Innováció", valamint az irány, amerre a DAIWA tart, hogy világszerte hirdesse a horgászat értékteremtő szerepét.