Feel Alive.

Termék keresés:

Mozgalmasan telt a IX. DAIWA KUPA a kaposvári Desedai tavon, 2019. szeptember 29-én. Daiwa horgászunk, Györke Zoltán beszámolóját alább olvashatjátok:

"Tréningnap, ismerkedés a tóval

A hétvégi versenyre Kelemen Fecó barátommal indultunk el. Mivel Fecó még sosem horgászott a "Desin", ezért már a szombati tréningnap reggelén is a parton figyeltünk, hogy a verseny előtt ő is megismerkedjen a tóval. Szonár ezúttal sem volt nálunk, ezért Feri is csak a korábbi, itteni versenyeken szerzett tapasztalataimra támaszkodhatott, ami őszintén szólva nem sok, mert ezt megelőzően négy alkalommal horgásztam ezen a tavon...

Nem sokat bóklásztunk, célirányosan azt a 4-5 helyet vizsgáltunk át, ahol a korábbi években fogtam halat. Ezekre több irányból is ráálltunk, cserélgettük a csalikat, kisgumi, nagygumi, ilyen forma/szín, amolyan forma/szín, kis súly, nagy súly, jig, cseburaska, drop shot, lassan, gyorsan.

De a halak jellemzően épp csak jelezték, hogy (ha) ott voltak, rendes kapást nem tudtunk kicsikarni. Ennek ellenére kezdett körvonalazódni, hogy mi lehet a megoldás méretben, színben, súlyban, vezetési stílusban.

Az utolsóként kiszemelt helyszínen letisztult, kikeredett minden, a beállás és dobások/csalivezetés iránya, a csali, és a vezetési stílus is. Meg is beszéltük, hogy a versenyen itt fogunk kezdeni, ha jót húzunk...

Nehéz volt a kezdés, de aztán beindult a buli!

A sorsoláson sikerült kihúznom a 41-es rajtszámot, ami a 76 csapatból álló mezőny, és az indítási metódus alapján gyakorlatilag az (egyik) utolsó indulási szám volt. Elnézve a "helyünk" felé, nem sok reményt fűztünk hozzá, hogy oda tudunk állni, mert messziről is látszott, hogy sok sok csónak áll a környéken. Viszont ahogy közeledtünk, egyre inkább úgy tűnt, hogy szabad a placc!

7 órakor szólt a duda, nekünk 7:06-kor sikerült letenni a súlyt. És azonnal beindult a buli. Már az első dobások halat adtak, fél órán belül volt 4 jó halunk, számításaink szerint 200 pont felett jártunk, és volt rontott kapásunk, lemaradó halunk. Őszintén szólva úgy álltunk a csónakban, mint két Parkinson-kóros öregember, citerázott kezünk lábunk...Persze a reggeli "zaba" egyre inkább lanyhult, viszont a verseny felénél tucatnyi bemért halnál tartottunk, közel 600 ponttal. Nem sejtettük, hogy ez eddig mire elég, mert azért a környéken gyakran láttunk sárga mellényt.

Untitled design 1

Kapásszünetekben sokat filóztunk azon is, hogy elbóklásszunk-e más területekre vagy tartsunk ki végig itt, hátha az erre cirkáló süllőkből, kövesekből ki tudunk piszkálni még pár darabot. Abban maradtunk, hogy maximum dobásnyi távolságokkal araszolunk arrébb, és ha látunk közeledő csónakot, azonnal tűzünk vissza a helyre. Az átállásokból is kipiszkáltunk egy-egy halat, sajnos nem épp a darabosakból. Dél körül éreztük úgy, hogy kifulladt a hely, ezért átmentünk egy másik területre, de 20 perc kapástalanság után úgy döntöttünk, hogy visszamegyünk, és ott fejezzük be a versenyt. Volt még ugyan pár kapásunk, de annyira finomak voltak, hogy már nem tudtuk halra váltani. A kikötő felé haladva mindketten azt mondtuk, hogy horgásztunk egy jót, fogtunk sok halat, aztán majd eredményhirdetésnél úgy is kiderül minden.

És végül jött a várva (nem) várt eredmény...

16 darab fogott halunk összesen, kereken 700 pontot ért, ami a dobogó harmadik fokára repített minket! Azt gondoljuk, hogy számunkra ez egy szenzációsan jó eredmény, és felér egy győzelemmel, főleg mert két, a tavat centire ismerő csapat végzett csak előttünk, akiknek ezúton is óriási gratulációnk!

71003868 3048253261869117 3423715540575715328 n
1. hely: Molnár Krisztián és Takács Róbert – Belvárosi Nyavalyások
2. hely: Pojtner Dániel és Barka Levente – Anglers of Wildwater
3. hely: Kelemen Ferenc és Györke Zoltán – Avengers

Jövőre  jön a 10. jubileumi verseny, azon is tuti ott leszünk. Továbbá ezúton is köszönetet szeretnénk mondani a szervezőknek, a halőröknek, és a versenybíróknak a verseny zökkenőmentes lebonyolításáért."

FELSZERELÉSEK:

Györke Zoli:

Bot: Ninja X UL Spin, 602 ULFS

Orsó: Ninja LT 1000

Főzsinór: Prorex UL Finesse Braid PE#0.4

Előke: Prorex FC Line Super Soft, 0.14 mm.
Trout Area Commander 180 cm. 0.5-6 gr. orsó: Ninja LT 2000 zsinór: J-Braid Grand 0.06 mm
Csali: Beam Fish, Green Tea

Kelemen Ferenc:

Bot: Trout Area Commander 180 cm. 0.5-6 gr.